Monday, October 17, 2011

Pengumuman : Silver Public Gold


Public Gold mengumumkan produk terbarunya iaitu jongkong perak seberat 100g. Pelancaran ini pasti akan merancakkan lagi pelaburan kepada emas masa hadapan ini. Perak / silver @ lebih di kenali sebagai abang emas menunjukkan minat yang mendalam kebelakangan ini.

Memandangkan banyak kegunaanya dalam industri dan permintaa yang tinggi terhadap logam ini saya juga telah membuat kajian terhadap logam ini. Walaupun belum tiba masanya saya berkongsi dengan anda semua......eeeee tapi cukuplah saya katakan ianya amat berpotensi.

Public Gold tekah merendahkan spread logam ini, contohnya 1kg spread diturunkan dari 17% kepada 12%. Ini bermakna kita akan mendapat keuntungan yang lebih cepat dari sebelum ini..


Silver 100g harga nya RM400 ++......lebih rendah dari 1 Dinar...wow....boleh kita beli 2-3 keping ni. Catatan :
 Harga silver 1kg telah mencapai harga tertinggi pada bulan Mei iaitu RM 6K.

Sekarang berapa harga....RM 4K++... anda nampak peluang yang saya nampak ini..yaa...

Call / sms saya 019 578 6677

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...