Wednesday, September 7, 2011

Emas oh Emas 2

Emas oh emas...mengapa engak sekejap naik dan sekejap turun ? Sebenarnaya harga makin naik atau makin turun. Eh eh sedih sungguh dengan rintihan seorang kawan.

Bermacam-macam cerita pasal emas kebelakang ni... skim pelaburan emas pun nampaknya semikin ramai pengikutnya- hati-hati tanggungjawab sendiri.

Sebelumni Analisis Pasaran ,saya ada mengatakan yang harga akan melonjak naik ke paras $1950 dan sebenarnya ia mampu sampai hingga 1921 je..kira dekat la tu. dan kini menjunam ke bawah bagi membolehkan kita yang terlepas nak lock pada harga yang rendah (bagi kita) berbuat demikian. yes borong sakan.....

Kalau tengok pada chart, macam terbentuk Double-Top. Harga mungkin akan mengalami penurunan sampai bila tak tau la...mungkin hingga hari jumaat ka.

TAPI jangan sekali-kali membeli / menjual secara ikutan...ikut orang Aspirasi Emas dah lock kita pun lock sama...tak betultu. Kita mesti membeli berdasarkan fakta yang kukuh dan sedilkit ilmu. Kita boleh guna Teknik Cost Averaging. Saya pernah cerita pada post yang lalu.

Sebab apa harga emas tujun....tak lain dan tak bukan kerana pengukuhan USD...kasilah peluang USD naik sikit...bro Obama nak ada pilihanraya tahun depan..kalau dok jatuh je maka jatuh lah dia sama.

Kepada kekawan yang rancang nak jual emas...jangan bimbang sementara je ni...paling lama hujungg minggu ni je...cewah positif je.....kita mesti sentiasa berfikiran positif..Detail Analisis Harga Emas kena tunggu minggu depan...ni tambahan yang minggu ni punya. seminggu sekali je boleh keluar...pesan P Ramlee..

Kalau anda juga berfikiran positif untuk lock emas pada masa sekarang call saya segera
hp : 019 578 6677
fb : Aspirasi Emas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...