Sunday, September 4, 2011

Analisis Pasaran : Harga Emas Minggu Pertama September 2011

Pergerakan Harga Emas di jangka akan terus melonjak ke paras $1950 / oz.

Pada minggu ni dijangkakan harga emas kukuh menaik berikutan keadaan ekonomi dunia yang belum stabil ditabahkan lagi dengan keadaan ekonomi US yang belum ada jalan penyelesaian.

Kita semua pasti menunggu ucapan Obama dalam menhadapi krisis tenaga kerja yang meruncing di US pada Jumaat ini yang mungkin akan mencorakkan sedikit status ekonomi US.

Pelaburan emas menjadi semakin menarik perhatian sejak kebelakang ini berikutan kenaikan harga yang menjadi-jadi.

Bagaimana pula dengan Pelaburan Siver / Perak.....mengapa kita kurang memberi perhatiian keapda silver.

Saya sendiri pun agak tidak memandang pada silver kerana beberapa sebab. TETAPI adakah ini merupakan tindalan yang bijak. OK sebenarnya saya sedang membuat sedikit kajian tentang pelaburan perak ini.

Saya seperti biasa akan mengunakan data yang ada dengan menggunakan Metatrader 4. Dan tunggu hasil kajian saya tidakk lama lagi..

Hubungi saya Aspirasi Emas 019 578 6677
Facebook : Aspirasi Emas.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...