Sunday, June 3, 2012

Apa Dah Jadi?

Assalamualaikum!!
kepada semua penggunjung setia blog Aspirasi Emas,. Sudah lama tidak update blog bukan bermakna saya sudah berhenti dari berkongsi ilmu tentang emas tetapi kesibukan kerja utama. Sekarang dah semakin stabil dan boleh berblog lagi.

Perkembangan harge emas sekarang sudah berlegar sekitar 1600+ / oz dan baru keluar dari kepompong 1500++ / oz.

Apa yang menyebabkan harga emas melambung sangat tinggi hanya dalam masa satu hari..? Adakah emas sedang menuju kembali ke landasannya? Kenaikan harga nyang ketara ini berikutan berita tentang ekonomi US perubahan pekerja bukan ladang  yang menunjukan penurunan yang ketara...@ kata lain tidak bekerja bertambah. Orang tidak percaya kepada USD dan bertukar kepada gold.

Pendapat saya ini semua hanya sementara sahaja. Walaumacamanapun kita mesti perhatikan keadaan harga hari Isnin ini. Sesiapa ingin mengambil sedikit untung boleh berbuat demikian dengan menjual sedikit emas....macam saya....h ha.

Kepada yang masih baru dalam bidang ini saya amat menggalakan untk membeli sekarang kerana pada masa sekarang adalah dalam mode membeli.....ingat harga emas masih rendah dan harga sekarang hampir sama dengan harga pada bulan July 2011.....kita bersambung kemudian nanti...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...